wtorek, 10 września 2013

TAG: 30 faktów o mnie.

Z racji mojego powrotu na bloga stwierdziłam, że taki TAG pozwoli Wam mnie lepiej poznać i dowiedzieć się czegoś więcej na mój temat. A, że jest to bardzo popularny i przyjemny TAG, to postanowiłam podzielić się z Wami kilkoma faktami o mnie.




  1. Mam na imię Justyna (wybór babci), na drugie Kinga (podobało się tacie), trzecie to Lidia (zamiłowanie z Czterech Pancernych).
  2. W mojej pracy na 50 osób zatrudnionych, 3 z nich to kobiety ( w tym ja ). Także to typowo męskie środowisko.
  3. Pracuję w salonie i serwisie samochodowym. Wiem, mało kobieca branża :)
  4. Mój pies wabi się Chaos i to imię idealnie do niego pasuje.
  5. Jestem zodiakalną wagą i właściwie wszystko co można przeczytać o wagach z horoskopów bardzo do mnie pasuje.
  6. Uwielbiam moje miasto, nie zamieniłabym go na żadne inne!
  7. W czasach młodości uwielbiałam Britney Spears i Enrique Iglesiasa. Słuchałam ich piosenek na okrągło. Do tej pory znam ich słowa na pamięć :)
  8. Najprzystojniejszym facetem (oczywiście poza moim własnym) jest zdecydowanie Sebastian Karpiel- Bułecka. Nie wiem co bardziej mi się w nim podoba, góralska dusza czy charyzmatyczna uroda
  9. Jestem serialomaniaczką. To oficjalne. Najczęściej oglądam The Killing, PLL, Revenge, 90210 i inne.
  10. Kiedyś namiętnie nagrywałam płyty do samochodu, teraz zwyczajnie słucham radia. Zazwyczaj jest to RMF. Lubie poranny felieton Olbratowskiego.
  11. Wysyłam SMS-y na radiowe konkursy, ale niestety jeszcze nic nie wygrałam :(
  12. Oglądam filmiki na YouTube. Oczywiście te urodowo-lifestylowe. Subskrybuję sporo kanałów i relaksuję się przy filmikach. Co dziwne w moim otoczeniu znam tylko jedną osobę, która ogląda takie kanały na YouTube. 
  13. Kocham zakupy! 
  14. Od pół roku mieszkam z moim mężczyzną i była to jedna z najlepszych decyzji jakie podjęłam w życiu. Nie ma to jak własne mieszkanie :)
  15. Mój mężczyzna jest moim przyjacielem. Rozumiemy się bez słów.
  16. Uwielbiam kolor różowy, turkusowy i ponadczasową czerń.
  17. Cały czas coś zmieniam w mieszkaniu, dokupuję dekoracje, zmieniam położenie przedmiotów. Staram się wypracować jak najlepszy system.
  18. Nie mam ręki do kwiatów. Wszystkie przeważnie usychają.Choć ostatnio zakwitł mi storczyk.
  19. Lubie komedie z czarnym aktorami. Uważam, że mają najlepsze poczucie humoru :)
  20. Mam dwie przyjaciółki: Asię, którą znam od gimnazjum i moją ukochaną mamusie.
  21. Śpiewam podczas jazdy samochodem.
  22. Co kilka miesięcy spotykamy się z koleżankami z liceum. Miło tak się zobaczyć i pogadać, co jakiś czas.
  23. Przepis na udany sobotni wieczór? Jeden mężczyzna, jedna komedia, jeden horror/thriller, jedno różowe wino (lub dwa) :)
  24. Jestem bardzo niecierpliwa, nie lubię stania w kolejkach lub, gdy ktoś się spóźnia.
  25. Tylko raz w moim życiu miałam włosy koloru blond. Tylko raz. Zdecydowanie nie jest to mój kolor.
  26. Cenię sobie rady innych.
  27. Kiedyś rządziłam wśród koleżanek, jako dziecko, wszędzie było mnie pełno, niczego się nie bałam. Lubiłam być w centrum zainteresowania. Teraz się uspokoiłam. Jestem bardziej ułożona, spokojna, cicha. Ale czasami moja żywiołowość daje o sobie znać :)
  28. Uwielbiam kupować buty, ale zazwyczaj jest tak, że jak się na jakieś uprę to chodzę w nich do zdarcia, a inne leżą w szafie.
  29. Uwielbiam chipsy, najbardziej paprykowe. Weekend bez chipsów to weekend stracony.
  30. Nie piję kawy, nie lubię kawowych cukierków, nie jem ciast z dodatkiem kawy. Po prostu nie lubię, nie smakuje mi.
No, to by było na tyle. Wbrew pozorom ciężko wymyślać jakieś w miarę ciekawe informacje, które przybliżyły by Wam moją osobę. Mam nadzieję, że udało mi się Was nie zanudzić. 

Pozdrawiam i do kolejnego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz